Als je strategische stappen wilt zetten
De online ontwikkelingen gaan zo belachelijk snel. Zie jij ook door de bomen het bos niet meer?
Je âmoet iets doenâ met social media. Je aanwezigheid in Google is belangrijk. En maak je nog wel kans met een niet-mobile-first website?
Het zal allemaal wel. Jij wilt gewoon je product aan de man brengen. Linksom of rechtsom.
En er was licht
Ik ben opgegroeid met het internet. Als geen ander snap ik hoe snel iets verandert.
De ontwikkelingen in jouw markt, maar ook jouw aandeel in die markt.
Mijn nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat ik in het hokje âearly adoptersâ pas.
Path of Vero*: 99% van Nederland zegt het niets. Maar als marketeer is het essentieel om zo snel mogelijk op de trein te springen.
Met ruim 9 jaar ervaring in de online marketing ben ik thuis in de meeste branches. Van meubels tot reizen en van horeca tot advocatenkantoren.
Facebook en Google, WordPress en Magento. Ze kennen allemaal geen geheimen voor me.
Jij focust je op je eigen oplossing, hebt geen tijd om al die ontwikkelingen bij te houden.
Laat mij de punten met elkaar verbinden. Profiteer van mijn strategische marketingvisie. Verder dan één kanaal of één platform.
Loop voor op je concurrentie.
* Path en Vero waren veelbelovende social media kanalen. De nieuwe Facebooks en Twitters. Na 2 weken was de hype voorbij en hoorde je er niemand meer over. Maar het potentiĂ«le strategische voordeel dat je pakt is goud waard. âDe trein komt maar één keer langsâ, zei Ronald Koeman ooit.